dijous, 4 de febrer del 2010

House


House, una de les series que vaig seguir durant les primeres temporades, però que vaig deixar de veure per un seguit de raons que ara mateix us explicaré. Actualment, estic veient la última temporada, però més que res, per pena.

Com tothom sap, el doctor House té un caràcter peculiar: un posat crític i molt sarcàstic davant les relacions amb les altres persones que no siguin ell. Les primeres temporades eren moltes "bèsties", és a dir, et passaves tota l'estona rient del que anava dient aquest home. Un parell de temporades després la seria s'havia convertit un: El culebrón dels ajudants de House. La sèrie es basava més en les relacions i els lingoteos que es fotien els ajudants entre si que no pas en el House. I per veure això, doncs no em fa falta veure cap sèrie per televisió; només fa falta obrir els ulls i mirar la realitat.

Quan busco una sèrie per veure vull que sigui entretinguda, que m'aporti coses diferents a les que estic acostumat a veure. Big bang thoery o les primeres temporades de House, per no limitar-ho a la primera, són sèries que m'aporten una visió diferent del que és la realitat d'avui dia. També s'ha de dir, que després de tantes temporades és difícil mantenir un ritme elevat, però crec que els guionistes de House han pillat un enchochamiento que é pa' fliparlo.


Desitjant que tornin els capítols com els de la primera temporada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Dades

La meva foto
Sabadell, Barcelona, Spain

Seguidors