dimecres, 27 de gener del 2010

On està Déu?

En aquests últims dies s'ha parlat molt de la tragèdia que va sacsejar Haití.

L'incident succeït a Haití ha provocat molts milers de morts i un grau de pobresa encara major del que ja tenien, que ja és dir.
Però després de tot això jo em faig una pregunta dirigida cap al sector creient, i és la següent: on està Déu? per què Déu - que és tan bona persona, que ajuda als més pobres i que duplica pans, peixos, vi, etc. i que és el mesies, ha vingut a salvar-nos de tot - fa això a un territori en estat precari, que ja prou tenien amb el que tenien i que ja ho passaven malament? per què?
Jo no entenc com un ésser tan perfecte pot arribar a ser tan cruel, que els hi havien fet els pobre haitians?

Si algú té una resposta que me l'ha dongui, perquè jo no ho entenc.


Pd. breu i concís, massa poc temps, setmana esgotadora i una mica trontollant.

3 comentaris:

  1. això no ho ha fet Déu, això ho fem les persones que Déu ha col·locat a la Terra. Els desastres naturals no tenen explcació, per això són naturals, pero nosaltres, persones lliures, amb la contaminació i el deteriorament del planeta estem fent q aquests fenòmens catastròfics succeeixin més sovint del què és normal així com també més forts del que és normal.
    Jo només et se dic això, no sé més. Però si us plau, no li donguis la culpa a Déu perquè del q si que estic convençuda és que ell no la té.
    pas.

    Un petoneeeeet!

    ResponElimina
  2. si Déu no en té la culpa però nosaltres sí i déu ens va crear com som... no és una mica contradictori?

    ResponElimina
  3. Com molt be has dit meritxell ho hem fet nosaltres i s'"intetara" arreglar entre nosaltres. Amb aixo volia arribar a la conclusio de que no hi ha cap Deu.

    ResponElimina

Dades

La meva foto
Sabadell, Barcelona, Spain

Seguidors